Reklamace a vraceni zbozi
Reklamace
1) Řešení na dálku
Než nám budete stroj posílat, kontaktujte nás. Často se totiž jedná o softwarové chyby, které lze vyřešit po telefonu. Stačí nám napsat nebo zavolat. Jsme k dispozici každý všední den od 9 do 16 hodin.
- Volejte: (+420) 721 298 191
- Pište na: info@freshcoffee.cz
Výměna nebo vrácení zboží
Pokud se Vám přistroj nelíbí. Rádi vám pomůžeme vybrat ten správný produkt a zajistíme bezproblémovou výměnu.
Podmínky pro výměnu zboží:
- Zboží lze vyměnit, pokud od jeho převzetí neuplynulo více než 14 dní.
- Produkt musí být nepoužitý, nepoškozený a funkční.
- Zboží bylo zakoupeno on-line nebo v kamenné prodejně.
Pro výměnu či radu nás kontaktujte:
- Telefon: (+420) 721 298 191
- E-mail: info@freshcoffee.cz
Vrácení zboží:
- Na zahájení procesu vrácení máte 14 dní od převzetí zboží. To znamená, že do 14. dne nám stačí zaslat informaci o odstoupení od smlouvy.
- Následně zboží odešlete zpět bez zbytečného odkladu, ideálně do 14 dní. Celkově máte na celý proces 28 dní.
- Přístroj musí být nepoužitý, nepoškozený a funkční, v ideálním případě ve stavu, v jakém jste ho obdrželi.
Postup pro vrácení:
- Zboží pečlivě zabalte, nejlépe do původní krabice.
- Vyplňte a vytiskněte formulář pro vrácení a vložte ho do balíčku. Alternativně můžete formulář napsat ručně, nezapomeňte uvést číslo účtu pro vrácení peněz.
- Balíček pošlete nebo přineste na adresu:
FreshCoffee
Manželů Dostálových 868/2
19 800 Praha
Děkujeme za vaši spolupráci a věříme, že s našimi službami budete spokojeni! :) Detaily k odstoupení od smlouvy najdete v obchodních podmínkách.
