Reklamace a vraceni zbozi

Reklamace

1) Řešení na dálku

Než nám budete stroj posílat, kontaktujte nás. Často se totiž jedná o softwarové chyby, které lze vyřešit po telefonu. Stačí nám napsat nebo zavolat. Jsme k dispozici každý všední den od 9 do 16 hodin.

  • Volejte:  (+420) 721 298 191
  • Pište na: info@freshcoffee.cz

Výměna nebo vrácení zboží

Pokud se Vám přistroj nelíbí. Rádi vám pomůžeme vybrat ten správný produkt a zajistíme bezproblémovou výměnu.

Podmínky pro výměnu zboží:

  • Zboží lze vyměnit, pokud od jeho převzetí neuplynulo více než 14 dní.
  • Produkt musí být nepoužitý, nepoškozený a funkční.
  • Zboží bylo zakoupeno on-line nebo v kamenné prodejně.

Pro výměnu či radu nás kontaktujte:

  • Telefon: (+420) 721 298 191
  • E-mail: info@freshcoffee.cz

Vrácení zboží:

  • Na zahájení procesu vrácení máte 14 dní od převzetí zboží. To znamená, že do 14. dne nám stačí zaslat informaci o odstoupení od smlouvy.
  • Následně zboží odešlete zpět bez zbytečného odkladu, ideálně do 14 dní. Celkově máte na celý proces 28 dní.
  • Přístroj musí být nepoužitýnepoškozený a funkční, v ideálním případě ve stavu, v jakém jste ho obdrželi.

Postup pro vrácení:

  • Zboží pečlivě zabalte, nejlépe do původní krabice.
  • Vyplňte a vytiskněte formulář pro vrácení a vložte ho do balíčku. Alternativně můžete formulář napsat ručně, nezapomeňte uvést číslo účtu pro vrácení peněz.
  • Balíček pošlete nebo přineste na adresu:

FreshCoffee
Manželů Dostálových 868/2
19 800 Praha

Děkujeme za vaši spolupráci a věříme, že s našimi službami budete spokojeni! :) Detaily k odstoupení od smlouvy najdete v obchodních podmínkách.